Voorwoord

Voorwoord (Lees asb eers, indien dit u eerste keer by hierdie blog is, anders kan u gerus met die blad afrol ondertoe om by die blog uit te kom)

Daar het ‘n gedagte in my opgekom toe ek nog redelik jonk was, dat alles wat geskryf of gedruk is nie die volle waarheid is nie. Later het ek besef dat alles wat gelees kan word, bestaan uit kaf en korrels. Nog later het ek besef dat niks in die materie volmaak is nie, daarom kan geen geskrif net uit korrels bestaan nie. Die geskrifte wat jy voor jou het, liewe leser, moet asseblief op dieselfde grondslag beoordeel word. Ek vra jou nie om alles wat jy lees te aanvaar nie, maar soek die korrels volgens jou begrip en gewete uit.
Ongeveer halfpad deur my lewe het ‘n argument, in ‘n baie goeie gees met ‘n goeie vriend van my plaasgevind. Die vriend is ‘n seviele ingenieur en ons het gepraat oor ‘n ontwerp van ‘n staalbalk wat verkry kan word deur ‘n bestaande I balk tandvormig te sny en dan die “tande” op mekaar vas te sweis om ‘n groter balkdiepte en dus ‘n groter dravermoë te verkry.

Fig. 1
‘n Solide I balk word tandgewys gesny en dan word die twee helftes teenoor mekaar geskuif en weer aan mekaar gesweis om weer ‘n dieper I balk te vorm.
Fig. 2
Die vergrote I balk wat meer as 3 keer die dravermoë van die oorspronklike balk sal hê, sonder dat die gewig vermeerder.

Hierdie mag vir die leek ‘n bietjie te tegnies wees, maar wees egter geduldig, ek probeer die verskil in siening verduidelik.
My argument was dat sweislas S nie te kort mag wees nie, want dit sal tot gevolg hê dat die las gaan skuifskeur (shear). Hy het gesê daar is nie daardie soort spanning in die middel van ‘n balk nie. Eintlik was ek met my matriek ‘n bietjie vermetel om met ‘n ingenieur te stry oor iets in sy vakgebied. Ons verskil het gekom omdat ons die voorwerp verskillend gesien het. Hy het Fig. 2 as ‘n eenheid gesien, wat dit werklik was! Daarteenoor het ek dit as twee aparte balke gesien, omdat as sweislas S korter word, beweeg dit nader na 0, wanneer dit werklik twee balke is. Op een of ander lengte van die sweislas sou dit skuifskeur. Die ingenieur het later toegegee dat ek reg was, maar dit is nie van belang nie. Wat ek probeer tuisbring is dat verskillende mense op verskillende maniere na ‘n geskrewe stuk kyk en ek gaan geensins ‘n leser kwalik neem indien hy of sy van my verskil nie.
Dat ek met die geskrifte op mense se tone gaan trap is onvermydelik, maar as dit nie die geval was nie; waarom skryf ek dan? Indien die leser net ‘n paar “korrels” ontdek, is ek verheug en weet ek dat dit die moeite werd was. Sien tog maar die teenstrydighede oor, soos wanneer ek bv. snedigheid veroordeel terwyl ek self dikwels snedige dinge skryf. Ek self is baie ver van volmaak af, sien tog maar die foute oor.
Ook is ek nie ‘n taalkundige nie en daar is beslis baie ruimte vir verbetering, om vloeiende leesgemak te verseker, maar ek vra tog dat verandering versigtig gedoen moet word, aangesien ‘n woord verandering ‘n bedoelde begrip verlore kan laat raak.

Thursday, February 11, 2016

DIE NAME



DIE NAME.

            Die verduideliking aangaande die oorspronklike name van die Skepper en ons Verlosser is geneem uit Die Nuwe Openbaring.
1. Die heidense benoeming van Baäl, naamlik “HERE” is reggestel met die ewige onveranderlike Naam “JaHWeH”. Die Naam was wel in die oorspronklik gedikteerde dokument as Jehova geskryf.
2.   Die heidense titel “Here” wat Baäl beteken is reggestel met die woord “Meester”.
3.   “Jesus”, die Griekse afgodsnaam, is reggestel met “JaHshua” wat in Hebreeus beteken “JaHWeH verlos”.
4.   Die heidense woord “Christus” wat ontleen is van die Griekse god, Kristos, is vertaal as “Messias”.
5.   Die woord “God” is in ooreenstemming met die Hebreeuse Bybelvertaling reggestel as “Elohim, El, Elohey en Elowahh”.
6.   Die heidense woord “heilig” is reggestel met die Afrikaanse woord vir die Hebreeuse begrip “godesh” naamlik “afgesonder, apart, gewyd, apartgestelde en apartheidsplek”.
7.   Die name van stede, stamme en persone waar die Hebreeuse tetragram JaH, JaHW of JaHH in voorkom, is reggestel sodat die tetragram wat verwys na ons Hemelse Vader se Naam, geëer word.
8.   Waar die woord, “God” [wat “El” in Hebreeus is] in name voorkom, is dit aangetoon, soos byvoorbeeld, JonaEl.
9.   Onder die begrip “mens” moet verstaan word die adamitiese skepping van die sesde dag, naamlik die nageslag van Adam.   

            Ek hoop dit sal help om verwarring te voorkom

No comments:

Post a Comment